18 stycznia 2015

Liebster Blogger Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez LINK.

Pytania jakie dostałam:
1. Za co cenisz chłopaków z 1D najbardziej ? 
Odpowiedź: Za ich talent, ponieważ jest niepowtarzalny! Mają świetne głosy, a gdy je połączą - po prostu czasami chce mi się płakać :)

2. Ile czasu piszesz już swojego bloga ? 
Odpowiedź: Fanfiction Torn publikuję na blogu od 26 maja 2014 roku.

3. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić najbardziej ? 
Odpowiedź: Nowy Jork, ponieważ kocham to miasto. Zawsze coś się dzieje i nigdy nie ma tam nudy. NY jest bliski mojemu sercu. 

4. Ile masz lat ? 
Odpowiedź: 17, ale w sierpniu kończę 18 :)

5. Długo już jesteś na blogspocie ? 
Odpowiedź: Już wcześniej miałam styczność z prowadzeniem bloga, ale na tej platformie pierwszego bloga założyłam ok. dwa lata temu.

6.Hobby ? 
Odpowiedź: Bardzo lubię pisać opowiadania (chociaż nie wszystko co pisze jest dobre hah). Uwielbiam też zajmować się grafiką komputerową i czytać/oglądać filmy po angielsku :)

7. Ulubiony film ? 
Odpowiedź: Lol.

8. Ulubiona książka ? 
Odpowiedź: Seria książek 'Rozpalona', 'Idealna chemia', 'Duma i uprzedzenie' oraz 'Jesienna miłość'. Nie umiem wybrać :)

9. Imię ? 
Odpowiedź: Karina.

10. Ulubiony przedmiot w szkole ? 
Odpowiedź: Angielski, chemia, polski.

11. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Odpowiedź: Zdecydowanie czytać, czytać czytać a jak jeszcze znajdę chwilkę to czytać. Ubóstwiam książki i opowiadania publikowane na internecie. Lubię też projektować strony internetowe :)

______________________


Zostałam nominowana do Liebster Award przez LINK.

Pytania jakie dostałam:
1. Kto jest Twoim ulubieńcem z 1D?  
Odpowiedź: Nie mam ulubieńców. Po prostu kocham wszystkich :)

2. Do jakich fandomów należysz? 
Odpowiedź: Jestem Directionerką, Smiler i 5sosfam.

3. Hobby? 
Odpowiedź: Bardzo lubię pisać opowiadania (chociaż nie wszystko co pisze jest dobre hah). Uwielbiam też zajmować się grafiką komputerową i czytać/oglądać filmy po angielsku :)

4. Co Cię zmotywowało do pisania? 
Odpowiedź: Nie było chyba żadnej motywacji. Od zawsze lubiłam pisać :)

5. Jak wpadłaś na taką fabułę bloga? Sama przyszła? 
Odpowiedź: Pewnego wieczoru jak leżałam w łóżku wymyśliłam ogólny zarys fabuły. Potem kilka dni mi zajęło dopracowanie jej :)

6. Ulubiony przedmiot szkolny? 
Odpowiedź: Angielski, chemia, polski.

7. Ulubiona książka? 
Odpowiedź: Seria książek 'Rozpalona', 'Idealna chemia', 'Duma i uprzedzenie' oraz 'Jesienna miłość'. Nie umiem wybrać :)

8. Masz jakieś zwierzę? 
Odpowiedź: Tak, psa.

9. Jak się nazywasz? 
Odpowiedź: Karina.

10. Masz jakieś przezwisko? 
Odpowiedź: Nie. Ludzie mówią do mnie po imieniu albo używają zdrobnienia.

11. Jesteś zadowolona ze swojego trybu życia? Czy raczej coś byś w nim zmieniła? Jeżeli tak to co?
Odpowiedź: Jestem zadowolona. Przez dwa lata nieustannie pracowałam nad sobą i myślę, że nie mam sobie czego zastrzec :)

______________________


Zostałam nominowana do Liebster Award przez LINK.

Pytania jakie dostałam:
1. Jaki jest Twój idol?
Odpowiedź: Mam kilku idoli, których wymieniłam wyżej.

2. Masz jakieś zwierzę?
Odpowiedź: Tak, psa.

3. Polski czy matematyka?
Odpowiedź: Polski.

4. Największe marzenie?
Odpowiedź: Po studiach podjąć pracę w nowojorskiej agencji reklamowej.

5. Ulubiony film?
Odpowiedź: Lol.

6. Jak wakacje to w ..?
Odpowiedź: Na Karaibach.

7. Pop czy rap?
Odpowiedź: Nie umiem wybrać. Ważne by pop/rap nie był po polsku :)

8. Ulubiona książka?
Odpowiedź: Seria książek 'Rozpalona', 'Idealna chemia', 'Duma i uprzedzenie' oraz 'Jesienna miłość'. Nie umiem wybrać.

9. Tydzień w Paryżu czy weekend w Londynie?
Odpowiedź: Tydzień w Paryżu.

10. Ulubiona pora roku?
Odpowiedź: Jesień.

11. Co zmieniłabyś w swoim życiu?
Odpowiedź: W tej chwili nie mam pomysłu na właściwą odpowiedź :)



Więc teraz nominuję:
http://defend-zaynmalik.blogspot.com/
http://fanfiction-harry-styles.blogspot.com/
http://hs-fanfiction.blogspot.com/
http://half-a-heart-zmff.blogspot.com/
http://ff-niallhoran.blogspot.com/
http://angelicblood-ff.blogspot.com/
http://timide-ff.blogspot.com/
http://angels-to-fly-fanfiction.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Czy prowadzisz jeszcze jakieś blogi? Jeśli tak to jakie?
3. Kto jest twoim ulubionym aktorem/aktorką?
4. Jakie filmy oglądasz w deszczowe dni?
5. Posiadasz jakieś hobby?
6. Najlepszy (według Ciebie) album Twojego ulubionego wykonawcy/zespołu?
7. Jakie masz plany na tegoroczne ferie i wakacje?
8. Wymień najlepsze książki jakie czytałeś/czytałaś.
9. Jakie jest według Ciebie najlepsze fanfiction jakie czytałeś/czytałaś?
10. Opowiedz o najśmieszniejszej sytuacji, która przydarzyła Ci się w życiu.

Na koniec bardzo chciałabym podziękować za nominację x

PS. Właśnie uczę się słówek z angielskiego, a potem mam w planach dokończyć rozdział. Na 99% pojawi się dzisiaj, a wtedy koniecznie przeczytajcie notkę pod rozdziałem xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze motywują do dalszego pisania :)